RMA

 

Procedura RMA (Autorizatie de Returnare a Produselor)

În scopul de a va oferi servicii mai bune si rapide, returnarea produselor se va face cu respectarea procedurii de RMA si cu îndeplinirea condiiilor din formularul nostru de cerere RMA.

Marfa retur poate fi:

- marfa ce a ajuns la client din greseala;
- marfa comandata eronat de catre client;
- marfa facturata eronat de catre vanzator;
- marfa trimisa in service pentru reparare
Inainte de a ne returna produsele va rugam sa completati formularul de cerere RMA.

Obtinerea numarului RMA

Numarul de RMA poate fi obtinut completand formularul de cerere RMA, care poate fi gasit pe site

Produsele care pot fi returnate

• Orice produs trimis spre a fi reparat de catre departamentul de Service Mival Group, in perioada de garantie.
• Orice produs, in maxim 10 zile de la achizitionare

Produsele care nu pot fi returnate

• Orice produs care nu se afla in ambalajul original sau fara accesoriiile originale care au insotit echipamentul ;
• Echipamentele de tiparire, daca nu sunt insotite de consumabile sigilate

Perioada de garantie :

• HP / Compaq 6 luni
• BROTHER 3 luni
• DELL 3 luni
• LEXMARK 3 luni
• KYOCERA 3 luni
• IBM 2 luni
• OKI 3 luni
• XEROX 3 luni
• KONICA-MINOLTA direct la reprezentantul Konica Minolta local
• TALLY GENICOM 3 luni
• TOSHIBA Piese : 3 luni / Options : 12 luni
• SAMSUNG 3 luni
• PERFECT PARTS 6 luni

Perioada de garantie poate fi schimbata fara notificari prealabile. Perioda de garantie incepe din momentul achizitionarii produsului de la firma noastra.


Produse fara garantie

• CANON nu acorda garantie
• ELECTROLUBE nu acorda garantie
• EPSON nu acorda garantie
• RICOH nu acorda garantie
• Orice tip de consumabil
• Transfer Belt (ITB) si Fuser Assembly (Cuptor) pentru imprimante laser color Acestea sunt considerate consumabile.

Descrierea defectelor :

La marcile : LEXMARK, XEROX, OKI, HP, TALLY GENICOM, clientul trebuie sa mentioneze codul de eroare si descrirea amanuntita a defectului.

SPECIAL KYOCERA – 3 luni GARANTIE

Pentru KYOCERA se vor trimite odata cu produsul defect, urmatoarele :
pentru DV ** , DK ** , FK **AND MK *** trebuie transmis si :
- STATUS OF THE PRINTER ( printing test )
- Serial number-ul Imprimantei
- Raport de instalare
- Serial Number – ul produsului defect
- Codul de eroare sau natura defectului
- Numarul de pagini listate cu imprimanta.

SPECIAL PERFECT PARTS

Fusers and Maintenance kits
Serial number-ul se gaseste pe eticheta portocalie sau alba (4 digiti)
sau Pe eticheta alba 6 digiti + 2 litere
Se va mentiona si locul de fabricatie : Polonia sau Franta, dupa caz

Procedura

Pentru trimiterea unui retur, clientul completeaza formularul de cerere RMA, solicitand aprobarea returului. In solicitare specifica numarul comenzii, denumirea produsului, codul produsului, serial numberul produsului defect si descrierea amanuntita a defectului. Odata trimisa cererea, acesta va primi prin email confirmarea cu toate datele necesare pentru a efectua expedierea produselor catre Mival Group. Acest formular se va printa si atasa la vedere pe pachet.

Formularul de cerere RMA

Formularul de cerere RMA contine campuri obligatorii. Daca aceste campuri nu sunt completate sau sunt completate incorect, timpul de raspuns la solicitarea dumneavoastra va intarzia. Va rugam sa va asigurati ca ati trimis toate informatiile necesare astfel incat sa va putem oferi un raspuns intr-un timp cat mai scurt.


Timpul de raspuns la solicitarea dumneavoastra

Veti primi raspunsul la solicitarea dumneavoastra in aceeasi zi lucratoare(1-2 ore de la solicitare), pentru cererile plasate pana in ora 17:00. Cererile plasate dupa ora 17:00, vor primi un raspuns in urmatoarea zi lucratoare pana in ora 10:00.

Dezabonare newsletter